Storebrand advarer reisende med «skrekksenga» – Denne utstillingen er litt skremmende, men svært informativ, sier markedsdirektør i Storebrand.
Storebrand og Per Høj tar kampen mot veggedyr i bagasjen Reklamebyrået Per Høj har vært med på å utvikle kampanjen som møter reisende på Oslo Lufthavn denne uken.
Nylig mistet hun jobben da Manus ble lagt ned – nå har Marianne Solheim fått seg ny jobb Skal nå jobbe for Norsk Toppfotball. Det samme skal Discoverys tidligere merkevaresjef.
Schibsted avvikler innholdsbyrået Manus – Det er med tungt hjerte at beslutningen om å avvikle Manus AS er tatt, sier styreleder Mikaela Folkestad.
Håkon leter etter lyden til merkevarene: – Lyd er det mediet som mest effektivt formidler en stemning eller en følelse – I Manus blir det veldig unaturlig å snakke om historiefortelling eller formidling uten å også snakke om lyd.
Mediaforums nye faggruppe er klar for covid–konferanse i november – Vi har fått på plass en utrolig solid faggruppe.